Direktor Društva

Iso Delibašić, dipl. oec. – direktor Rudnika mrkog uglja „Kakanj“ d.o.o. Kakanj

Rođen je 1985. godine. Osnovnu školu i gimnaziju završio je u Kaknju, a zvanje diplomiranog ekonomiste stekao na Ekonomskom fakultetu u Zenici. Karijeru je započeo 2013. godine u firmi MGM Farm d.o.o. Kakanj na mjestu stručnog saradnika za finansije. Dvije godine kasnije, radni angažman nastavlja u firmi Trgošped d.o.o Kakanj, također na poslovima stručnog saradnika za finansije. U bankarski sektor je prešao 2015. godine, kao rukovodilac poslovnog odnosa s fizičkim licima u Raiffeisen BANK d.d. BiH. Od 2018 do 2023, bio je rukovodilac operativne podrške prodaji za domaće i ino tržište u firmi Delibašić poliuretani d.o.o. Kakanj (MojSan). U RMU Kakanj prelazi u novembru 2003. godine i do imenovanja za vršioca dužnosti direktora radi kao pomoćnik direktora za pravne i ekonomske poslove.
Za  direktora Rudnika mrkog uglja „Kakanj“ d.o.o. Kakanj na mandatni period od četiri godine imenovan je 18.07.2024.

Nadležnosti Direktora Društva

(1) Direktor Društva je nadležan i odgovoran za:

  1. organizaciju i vođenje poslova Društva,
  2. predlaganje osnova poslovne politike,
  3. izradu, predlaganje i nadgledanje realizacije planova poslovanja,
  4. realizaciju planiranih ciljeva, uspostavu i održavanje stabilnog stanja i odnosa unutar Društva,
  5. podnošenje Vladajućem društvu izvještaja o poslovanju po polugodišnjem obračunu sa bilansom stanja i bilansom uspjeha i izvještajem revizije,
  6. podnošenje Odboru za reviziju Vladajućeg društva godišnjeg izvještaja o poslovanju i podnošenje Skupštini Društva, uz saglasnost Vladajućeg društva, godišnjeg izvještaja o poslovanju koji obavezno uključuje finansijski izvještaj i izvještaje revizora,
  7. predlaganje načina pokrića gubitka, uz saglasnost Vladajućeg društva,
  8. pripremu prijedloga o raspodjeli dobiti, uz saglasnost Vladajućeg društva,
  9. odlučivanje o kupovini, prodaji, razmjeni, uzimanju u lizing, uzimanju kredita i drugih transakcijama, direktno ili posredstvom zavisnih društava, u toku poslovne godine, u obimu do 15% knjigovodstvene vrijednosti imovine Društva po bilansu stanja na kraju prethodne godine, ali za namjene utvrđene godišnjim Planom poslovanja za koja su obezbjeđena sredstva i to do iznosa za pojedine od ovih namjena koji će biti utvrđeni posebnom odlukom Skupštine Društva,
  10. predlaganje Skupštini Društva kupovine, prodaje, zamjene, uzimanja u lizing, uzimanja kredita i drugih transakcija imovinom, direktno ili posredstvom zavisnih društava, u toku poslovne godine u obimu od 15% i veće knjigovodstvene vrijednosti imovine Društva po bilansu stanja na kraju prethodne godine, uz saglasnost Vladajućeg društva,
  11. izvještavanje Skupštine Društva i Vladajućeg društva, redovno i na njihov zahtjev,
  12. provođenje preporuka Odbora za reviziju Vladajućeg društva, Odjela za internu reviziju Vladajućeg društva i vanjskog revizora u vezi sa uočenim nepravilnostima, kao i drugih preporuka Vladajućeg društva i izvještavanje Vladajućeg društva o primjeni datih preporuka,
  13. provođenje odluka Skupštine Društva i akata Vladajućeg društva,
  14. saradnju sa internom kontrolom i Odjelom za internu reviziju Vladajućeg društva,
  15. pripremu i predlaganje akata koje donosi Skupština Društva,
  16. donošenje Pravilnika o nabavkama i nadziranje njegovog provođenja,
  17. donošenje Pravilnika o zaštiti na radu,
  18. donošenje i drugih opštih i pojedinačnih akata iz člana 79. stav (2)ovog Statuta,
  19. podnošenje Vladajućem društvu izvještaja o donesenim opštim aktima iz svoje nadležnosti, 
  20. provedbu Etičkog kodeksa i osiguranje da sva odgovorna lica postupaju u skladu s Etičkim kodeksom, tako što će se protiv lica koja krše navedeni Kodeks provesti odgovarajući postupak,
  21. imenovanje i razrješavanje tehničkog direktora,
  22. imenovanje i razrješavanje drugih rukovodećih radnika,
  23. zapošljavanje i otpuštanje radnika, u skladu s postupcima utvrđenim u pravilnicima, te važećim zakonima,
  24. odlučivanje o razvoju i edukaciji ljudskih resursa, u skladu s planovima poslovanja,
  25. odlučivanje o pravima i odgovornostima radnika, u skladu s zakonom, Kolektivnim ugovorom i opštim aktima,
  26. zastupanje Društva prema trećim licima, staranje i odgovornost za zakonitost poslovanja Društva,
  27. postupanje u skladu sa odredbama Ugovora o vođenju poslova,
  28. formiranje stručno konsultantskih tijela za pojedina pitanja, kao i radnih tijela (komisije, ekspertne grupe, projektne, radne i druge pojedine ekspertne timove i slično),
  29. usklađivanje i usmjeravanje rada organizacionih jedinica Društva,
  30. zaključivanje ugovora, u skladu sa Zakonom i ovim Statutom i Ugovorom o vođenju poslova,
  31. čuvanje dokumenata utvrđenih zakonom i Statutom,
  32. predlaganje osnivanja i prestanka podružnica, uz saglasnost Vladajućeg društva,
  33. obavljanje i drugih poslova koji su mu zakonom, Statutom, odnosno općim aktom stavljene u nadležnost, odnosno koje po svojoj prirodi spadaju u nadležnost Direktora Društva.

(2)   Posebnim aktom Vladajućeg društva će biti uređeno za koje odluke će Društvu biti potrebna saglasnost nadležnih organa Vladajućeg društva.

(3)   Direktor Društva je odgovoran za organizovanje i sprovođenje poslova zaštite na radu.

(4)   Direktor Društva obavlja poslove iz svog djelokruga rada u interesu Društva, i u vođenju poslova iz svog djelokruga postupa s pažnjom dobrog privrednika, te u skladu s Etičkim kodeksom.

(5)   Ukoliko je Društvo imenovalo prokuristu, Direktor Društva nadležnosti i ovlaštenja iz stava (1) ovog člana vrši zajednički sa prokuristom, u skladu s ovim Statutom i posebnim aktom Skupštine Društva.

Posebne obaveze Direktora Društva

(1)   Direktor Društva ima obavezu i odgovornost osigurati:

a)      zakonito provođenje postupaka u Društvu, kao i zakonitost akata Društva,

b)      da akti Društva sadrže detaljne odredbe o disciplinskom i pravičnom postupku smjenjivanja za odgovorna lica, koja su postupala nesavjesno i nepošteno ili su stupila u sukob interesa ili su osuđena zbog krivičnog djela ili novčano kažnjena,

c)      da akti Društva sadrže odredbe o potpunom isključenju sa posla iz Društva na period od najmanje 2 godine za lica koja su smijenjena na način opisan u ovom Statutu, uključujući i dužnost Direktora Društva da za tu svrhu vodi adekvatne kadrovske evidencije i

d)     utvrđivanje stimulativnih mjera za poboljšanje i vrednovanje rada i poslovanja u Društvu.

(2)   Direktor Društva je dužan preduzimati sve radnje u cilju povećanja prihoda i smanjenja troškova poslovanja, kao i osiguranja optimalnog stepena likvidnosti i rentabilnosti Društva.